4 iun. 2013

Preferatele lunii mai

Buna, fetelor!:)

Marturisesc ca  m-am mobilizat greu pentru aceasta postare - in ciuda faptului ca mie chiar imi plac articolele de acest gen; dar nu mi-am permis sa chiulesc, doream totusi sa scriu pe aceasta tema;  odata ce am trecut la "cules" si la pozat de preferate, a venit si pofta! Exact asa cum se spune,  mancand! :))

Las vorba, sa trecem  la fapte!
Facem o trecere in revista a produselor de ingrijire/cosmetice si a accesoriilor la care am apelat  in mod frecvent in zilele lui Florar si care, totodata, mi-au placut foarte mult! Fireste ca exista inca la favorite cea mai mare parte a celor din lunile precedente, insa, pentru a nu repeta, pun accentul pe noutati sau pe ceea ce am folosit in mod "obsesiv-compulsiv".:))
 
*** Tratamentul Moroccanoil - imi "domoleste" parul, il face sa para mai bine definit (ca forma), mi-l aranjez cu mai multa usurinta - stiti ca eu am un fir de par gros, rebel, aspru, cu un soi de bucle cu  personalitate multipla!:P
*** Gelul de dus cu aroma de lavanda - YR (aroma aceasta mi-a relaxat corpul si mintea, seara) si gelul de dus cu granule exfoliante si extract de rozmarin Esther Beauty (mi-a energizat diminetile);
*** Lotiunea micelara Bioderma Sensibio - ce bine ca am terminat-o pe cea de la Ivatherm si ca m-am intors la aceasta!
*** Balsamul de buze Neutrogena - tare prietenos cu buzele mele, mereu! 
*** Dischetele demachiante Naturalesse, luate din Kaufland, pret cuminte - cca 5 lei; mi-au linistit dorul de Ebelin, de la  Dm; mi-a placut la ele si faptul ca erau tivite, aveau acea cusatura pe margine datorita careia ramaneau intacte, nu se destramau in timpul "operatiunii"; au fost pozate cu ceva timp in urma caci am anticipat ca se vor termina si n-as fi vrut sa omit sa va spun despre ele.

  ________________________________________________________________________________

*** Creionul de ochi Sephora - Twinkie Gold, da o lumina, un licar privirii; l-am folosit numai pe pleoapa inferioara (deocamdata); creionul  Jumbo  NYX - Lemon, prieten bun si vechi, ne intelegem perfect;
*** Rujul NYX Round lipstick - Doll  (gasiti swatch pe buze aici) - in majoritatea zilelor, pe el l-au cerut buzele mele si am primit complimente!:)
*** Oja China Glaze -Peachy Keen si oja Glamour (nr 131) - parca numai cu ele mi-am infrumusetat   unghiile toata luna (si NOTD n-am reusit sa fac inca :P);
*** Apa de parfum Flash - Jimmy Choo - observati ca e o mostra; ei bine, mi-a placut atat de mult ca m-as fi scaldat in ea; m-a oprit sa fac asta gandul ca vreau sa ma bucur de mireasma sa pentru mai mult timp!
_________________________________________________________________________________

*** Cerceii candelabru (carora le-am dedicat recent o postare Puzzle OOTD - aici ) si "batranica" mea geanta John Rocha (pe care ati vazut-o in aceeasi postare cu cerceii);
*** Balerinii Asos (i-ati vazut intr-o postare de acelasi gen, aici) - sunt atat de usori si de comozi, atat de blanzi cu picioarele ca m-as fi incaltat zilnic cu ei!


Cam asta a fost povestea favoritelor lunii mai...:)
Daca aveti intrebari, daca sunteti interesate de review-uri pentru anumite produse, trebuie doar sa-mi spuneti!

Coincid preferintele noastre pentru vreun produs anume?
Va place in mod deosebit ceva din ceea ce ati vazut?


Va imbratisez cu drag!
Pe curand!
Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com