11 iun. 2013

NOTD: A drop of lemon in a sea of lavender

Hello, ladies!

Am fost tare nerabdatoare sa port oja essence pe care ati vazut-o si in postarea de duminica (Happy moments), oja primita in dar de la Adina. M-a fermecat din start nuanta acesteia!

Cuprinsa de spiritul sezonului estival, am vrut sa ii asociez o alta nuanta (aplicata doar pe inelar);  imi plac si manichiurile cu model, insa nu am nici rabdarea, nici indemanarea si talentul, nici timpul necesar ,  astfel ca ma multumesc cu manichiuri simple; da, merg pe principiul: asta am, cu asta defilez!:) 

Am alaturat eu sticluta de nuanta lavandei unui verde menta (Colorama),  apoi unui turqoise (Flormar), unui galben de papadie (Colorama); nu m-am hotarat; am repetat operatiunea, de cateva ori; galbenul complementar acestei frumoase nuante de violet cu irizatii multicolore iesea invingator! Fiind deja luata o decizie atat de grea, am trecut la pictat!:))

Iata veselia varatica a celor doua oje, pe numele lor:  
- essence - Oh my glitter 
- Maybelline - Colorama 749







 

Rezultatul obtinut - simplu,  dar de efect (spun eu!) - a fost remarcat si complimentat! Sper ca si voua va place! :)

Voi ce-ati purtat  pe unghii in ultimele zile?

Pupicei, cu drag!

Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com