8 iun. 2013

Motive pentru care ma iubesc si ma apreciez...

Buna, fetelor!

M-a impresionat si mi-a dat de gandit aceasta postare a Simonei; am actionat spontan si am rugat-o sa-mi acorde permisiunea sa raspund chiar aici, pe blog, intrebarii adresate de ea;  mi-a placut foarte mult ideea  in sine si am vrut sa o preiau ca pe o provocare, deoarece am constientizat ca trebuie sa sap adanc pentru a gasi raspunsurile si acest aspect m-a intrigat; mi-am spus ca asta nu e o chestie in regula, prin urmare, cu atat mai mult mi-am dorit sa gasesc raspunsurile.

 
Dupa ceva instrospectie, pot spune, intr-o ordine aleatorie, ca...

Ma iubesc si ma accept deoarece:

1. una dintre ideile dupa care ma ghidez in viata este ca cel mai mare pacat pe care il poti face este sa ai prilejul de a face un bine si sa nu-l faci!

2. am o familie frumoasa, bazata pe sentimente solide, pe comunicare si pe respect  impreuna cu un barbat care este cel potrivit pentru mine cum putini ar fi fost.

3. am dat viata unei fetite frumoase si foarte inteligente.

4. am evoluat odata cu trecerea timpului in asa fel incat sa imi placa infatisarea mea, sa stiu sa imi pun in valoare calitatile fizice.

5. am invatat sa imi cunosc si sa imi recunosc valoarea in profesia pe care o am, sa primesc cu fruntea sus aprecierile celorlalti si sa nu-mi mai para ca imi spun toate acestea doar pentru a ma incuraja.

6. am dobandit incredere in mine, nu mai sunt iubita posesiva si geloasa care eram candva.

7. nu privesc cu invidie la ceea ce au altii si sunt recunoscatoare pentru ceea ce am eu.

8. sunt empatica si, in cele mai multe situatii de viata,  menajez sentimentele celorlalti.

9. am invatat sa nu ma mai las ranita de-o privire piezisa, de-o vorba  negandita aruncata-n vant, de gandurile cuiva care chiar nu merita atentia mea.

10. am invatat sa fiu mai bataioasa, sa-mi pledez cauza, sa nu-mi fie rusine sa revendic ceea ce reprezinta dreptul meu.

11. stiu sa ma bucur de bucuria celorlalti!


Mi-a placut sa fac acest exercitiu cu mine insami...il consider a fi extrem de util!

Dar voi...? Care sunt motivele pentru care va iubiti si va acceptati?:)

Va imbratisez cu drag!


Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com