9 iun. 2013

Happy moments (6)

Buna dimineata de duminica!:)

Ahh, ce dor mi-a fost de postarea aceasta! Stiti ca duminica trecuta am zis "Pas!",  avand multe alte planuri. Am revenit in forma si in forta.:)) Ca o fata constiincioasa ce sunt, mi-am luat ceva notite pe parcurs caci am anticipat ca voi avea multe de povestit si memorie de elefant nu am; am avut pana pe la 30 de ani, apoi a intrat in greva si-asa a ramas!:P Este material strans pe parcursul a doua saptamani, nu stiu cine va avea rabdare sa citeasca tot, cap-coada; dar vreau sa stiti ca am muncit ceva - cu drag, ce-i drept!

Lasam vorbele si trecem la fapte?:)) Uite, stam impreuna la un fresh de portocale si povestim! Sau la o limonada cu miere? Perfect! O cafea? Biiine!:)


*** Adina, fata asta cu ochi mari (ca de copil)  si suflet pe masura, mi-a facut o surpriza tare frumoasa! Am privit si am citit cu mare uimire numele meu alaturi de cel al Alinei  lui Brumarel si al lui Dee cand a anuntat pe blog ca vrea sa  ofere cadouri pentru 3 cititoare - pur si simplu! Va arat ce am primit de la ea? Normal!!!:D Am primit si un biletel cu ganduri frumoase, continutul acestuia il pastrez doar pentru mine. Draga mea, multumesc!:D



*** Stiti ce bucurie mare este sa vii de la serviciu, epuizata de-a dreptul, fara chef, de treburi, sa intri si sa simti mirosul mancarii preparate de mama care a trecut pe la tine si a actionat ca atare vazand ca e nevoie?!

*** Mi-au bucurat sufletul de mama comentariile voastre la postarea Meloman pentru o zi (9); postare dedicata fiicei mele; va multumeeesc!:)

*** Mi s-a spus ca sunt frumoasa si cand calc rufe! Nu se numeste asta "hotie"???:))


*** In ultima vreme, mi-am permis o pauza de pranz (de la serviciu, desigur); vin acasa (casa si scoala sunt la cateva minute distanta), stau circa o ora-doua; ma intorc cu forte proaspete; uneori, cand nu am alte treburi, imi permit momente de relaxare (ascult muzica, intru pe bloguri, citesc o carte, trag un pui de somn) care sunt o reala bucurie!

*** Dupa mult timp, am cumparat revista Unica; m-a motivat faptul ca Stella apare in paginile acesteia si am fost foarte bucuroasa sa citesc articolul, sa admir frumoasele fotografii si tinutele purtate de aceasta doamna desavarsita; am convingerea ca si voi o apreciati si o iubiti!



*** Ne-am simtit foarte bine la o petrecere aniversara; ia priviti ce poza "reusita" avem, care mai de care!:))



*** A fost o bucurie sa  port cerceii (pe care i-ati vazut aici, ca parte a unui look) si brosa de la draga de Alina Anghel, am primit multe complimente!

*** Teii in floare, din curtea scolii, mi-au tulburat simturile cu mireasma lor intensa; teii din fata casei  (in fotografie) sunt mai "retinuti" si ofera doar bucurie vizuala (fara cea olfactiva).



*** Nu poate fi exprimata in cuvinte fericirea pe care o simti cand copilul tau e entuziasmat, e fericit! Motivul: cadoul de 1 iunie al Diei (papusica Monster High - nu se mai desparte de ea, poneiul dorit si un tricou cu calut)! Mi-am facut si eu un cadou: un sutien Jolidon (cu cupe gel). De 1 Iunie, da!:))

*** Cele doua fete rasfatele au fost invitate la o plimbare prin parc de 1 Iunie;  am servit si prajiturele la cofetarie - yuuumiiiiii!


*** Tortul aniversar preparat la scoala unei colege si prietene care este o femeie cu totul si cu totul speciala, de o modestie si de o intelepciune rarissime; in mod sigur nu mai exista o alta ca ea - emotia si bucuria acestui moment! La multi ani, Aducule!


*** O  plimbare relaxanta, pe seara, cu iubi al meu! Am admirat florile aflate in afara curtilor (zorele,  trandafiri, mana Maicii Domnului);  m-a fermecat trandafirul acesta pe care l-am si setat ca imagine de fond la telefon!

*** Ziua insorita de luni (saptamana aceasta) si bucuria Diei mele, a elevilor mei, a tuturor copiilor din scoala pentru faptul ca vremea a fost prielnica si am putut organiza targul de jucarii! Yeeiiii! Copiii au fost teribil de animati de idee, totul s-a desfasurat foarte frumos! Cei de la ciclul primar au vandut jucarii prescolarilor (acestia din urma au desfasurat un spectacol pe scena din curtea scolii), elevii de gimnaziu s-au ocupat de standurile cu inghetata, hot-dog, gogosi, croissante - acestea (cu exceptia inghetatei) fiind preparate la bucataria scolii.

*** Mi-au atins sufletul, mi-au generat emotii intense doua  comentarii scrise pe FB  (la pagina mea personala) de doi fosti elevi  (care acum sunt clasa a 12-a):  

       - Iliuta (baiatul pe care vi l-am aratat si despre despre care v-am povestit aici):
Ati fost si sunteti cea mai frumoasa invatatoare care mi-a facut copilaria frumoasa!
      
      - Lavinia:
O femeie minunata, o persoana asa de importanta in viata mea!

     Ei, dragelor, incercati sa va puneti in locul meu si sa va imaginati cum m-am simtit! Nu pot exprima in cuvinte trairile pe care mi le-au determinat cuvintele lor; lacrimi in ochi am avut, se subintelege! In astfel de momente, uiti tot ceea ce a fost greu, uiti toata epuizarea, toate clipele de cumpana, stii ca a meritat!

*** Spuneti voi daca nu-s  funny colegele mele?:)) Nu-i asa ca-s tare dragute?


*** Molipsitor a fost entuziasmul elevilor mei de clasa a II-a  in legatura cu suma de bani stransa din  vanzarea jucariilor - la targul mai sus amintit; petrecerea data in cinstea lor a fost tare vesela; v-am povestit ca am iesit la o pizza; probabil saptamana viitoare vom merge la un film!

 
*** M-au facut sa zambesc urarile spuse cu duiosie de catre elevii mei, de Ziua Invatatorului! Am primit si acesti trandafiri -  sunt ca o poezie de frumosi!


*** Am iesit vineri seara la o plimbarica cu Dia,  pe role (numai ea :P); am savurat cate-o inghetata; ea la cornet; eu - Polar, cu vanilie (in amintirea anilor copilariei).


*** Ne-a facut sa zambim un "ciorchine" aflat intr-un mar; atarnau in pom merele asa cum sunt asezate cepele pe funie; eu am vazut pentru prima data asa ceva!


*** Comentariile voastre la postarea aceasta mi-au dat aripi, mai ales ca aveam ceva emotii !:)) De ce ??? Asa-s eu!

*** Mi-a placut mult vineri seara sa stau la povesti cu iubitul inimii mele; vrute si nevrute, cate-n luna si in stele - de-ale vietii, de-ale oamenilor; mi-a placut ca a selectat pasaje mai ingurgitabile, mai haioase, mai pline de profunzime din Patapievici (Zbor in bataia sagetii) si mi le-a citit...

*** Aseara chiar  mi-a facut placere sa gatesc paste la cuptor, dupa reteta pe care v-am prezentat-o aici! Am facut poze doar tavii, stiti deja cum arata pe farfurie; ok, recunosc, mi-a fost leeene! :))

 
*** In fiecare an,  Dia e fericita sa poarte ca accesoriu cirese la urechi! Ciresica- frumusica?!
 

 Happy end 

Va provoc sa-mi spuneti si voi 3 momente de bucurie traite in ultima vreme! 

Duminica sa fie cu bucurie si cu zambete pentru voi!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you



 

Blog Template by YummyLolly.com