26 iun. 2013

NOTD: Blue and green from the Black Sea

Hello, ladies!

Spuneti-mi, voua va e dor de mare?:)
Sigur raspunsul e afirmativ! Se pare ca si mie imi este tare dor! Cu toate ca sunt mare iubitoare a muntelui pe care l-as alege fara ezitare dintre cele doua optiuni, imi place apa, imi place balaceala, ador valurile...

Cand mi-am pictat unghiille, m-am gandit la cer si la mare mana-n mana , la valurile minunate, la miile de nuante tulburatoare pe care le poate avea capricioasa apa a marii!

Am ceva cu manichiura tip ombre nails in ultima vreme, evident!

Ojele folosite (de la nuanta cea mai deschisa pana la cea mai inchisa) :
Orly - Pretty Ugly :)
Maybelline - Mini Colorama, 95 Green Park
Flormar - 429
NYX - Sea of Cortez
Orkide - Natty, 442


Si rezultatul...
Sper sa nu va supere multitudinea de poze, Racoaicele se hotarasc tare greu atunci cand au mai multe optiuni si le plac toate "in aceeasi masura"!:))







 
Astept sa-mi spuneti daca va place manichiura mea.
Ati purta-o la mare, exact asa cum e?
Care dintre cele 5 oje folosite va face cu ochiul cel mai mult?

Daca nu sunteti la mare, daca nu ajungeti curand acolo, permiteti-va luxul de a visa la apa ei macar pentru cateva clipe! Eu voi face asta in drum spre munte!:)) In aceste conditii,  oare ma va primi  muntele cu bratele deschise? 100%...simt si stiu asta!

Kisses, girls!
Ne revedem saptamana viitoare!:)

Ilda
Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com