2 mai 2013

Un anunt dragut si doar cateva ganduri...

Neatza, fetelor!

Stau cu voi la o ciocolata calda alba (Camelia e "de vina") si ma pregatesc de start pentru cursa numita "Garderoba de vara in linia I"; voi incepe de la Dia, la ea e mai frumos si imi vine pofta astfel! :)) Ma mai mobilizeaza si gandul ca, daca nu fac asta acum, dupa reluarea cursurilor (urmeaza si o perioada ce necesita  un continuu hei-rup!) imi va fi foarte-foarte greu! Casa, curata si ea, imi da ghes!

Pana una-alta, sa vedem  ce ganduri aveam cand m-am apucat de scris...

Simona,  fata asta uluitor de frumoasa (atat la exterior cat si la interior!) -  la care eu tin foarte mult, Racoaica de-a mea :)), are aici, pe blogul sau,  un giveaway aniversar ispititor! La multi ani blogului tau, iubita!
Conditiile sunt mai mult decat lejere, produsele de calitate, va indemn sa va inscrieti!:)


Va spuneam ca ma mai incearca unele ganduri razlete...Na ca acum s-au cam speriat si s-au ascuns!:)) :P

*As vrea sa scriu tot azi, dupa operatiunea amintita initial, postarea despre preferatele lunii aprilie...Oare voi reusi?

* Ma gandesc la o/niste surprize pe care as vrea sa vi le fac dar trebuie putintica rabdare, e nevoie sa intind niste parghii!

* Vreau sa mergem la slujba de Inviere, sa luam lumina...Vreau ca Iepurasul sa caute pentru Dia cate ceva care sa o incante! De Pasti, pentru noi e chiar simplu si frumos: petrecem jumatate din zi cu parintii mei si cu rudele din partea mea, cealalta jumatate cu parintii dragului meu drag! Ne-au spus ca trebuie doar sa ne imbracam frumos si sa ii onoram cu prezenta, se ocupa ei de toate bucatele! Voi face una-doua  prajituri...sunt eu norocoasa dar nu sunt nesimtita!:))

* Luni, a doua zi de Pasti, mergem la padure sa-i vizitam pe copaceii vAlluntari!

Fetelor, voi cum stati cu pregatirile? Ce mai aveti de facut?
Cum veti petrece sarbatoarea Pastelui?

Zi frumoasa va doresc, cu soare si zambet in toate cele!:)
Multi pupici si-o imbratisare!

                                                                                                                                        Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com