25 mai 2013

Review - Soft Matte Lip Cream, NYX

Hello, ladies!

Va spuneam zilele trecute ca voi scrie review unui produs in legatura cu care mi-am exprimat incantarea, cu ceva vreme in urma! Este vorba despre Soft Matte Lip Cream de la NYX, in nuanta Amsterdam.


Ma cunosc bine si stiu ca ma pot entuziasma si anima cu usurinta atunci cand intalnesc un produs care-mi place; tocmai de aceea si, totodata, din dorinta de a formula o parere clara si obiectiva, mi-am acordat timp pentru a observa si a studia acest produs pentru buze!

Pentru produsele NYX imi este cunoscuta si recunoscuta pasiunea; v-ati convins de la postarea in care prezentam swatch-uri pentru cele 16 rujuri Nyx Round Lipstick din dotare. :))

Revenind la subietul postarii de azi, pe site-ul  Makeup Shop,  produsul are urmatoarea prezentare:
____________________________________________________________________________
Soft Matte Lip Cream este mixul perfect dintre un ruj intens si un luciu de buze cremos. Un nou tip de pigment matasos, catifelat ce iti va mangaia buzele, si cu ajutorul caruia vei obtine o finisare mata. Produs profesional de machiaj ce este extrem de durabil in comparatie cu orice alt ruj cu textura mata, fiind si foarte hidratant in acelasi timp. Un produs hipoalergenic ce nu blocheaza porii si care este disponibil in 7 nuante de rosu, nude sau roz.
Mod de aplicare: cu ajutorul aplicatorului atasat de capac se aplica direct pe buzele uscate si curatate. Foloseste-l singur sau impreuna cu un contur de buze. Se recomanda utilizarea unui balsam de buze inainte de a aplica acest produs cu textura mata.

Ingrediente: Pentaerythrityl Tetraisostearate, Dimethicone,Beeswax, Glyceryl Behenate / Eicosadioate, Phenoxyethanol, Dimethicone /Dimethicone Crosspolymer, Talc, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Silica, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Isohexadecane,Disteardimonium Hectorite, Propylene Carbonate, Parfum. May Contain:CI77019 (Mica) / CI77891 (Titanium Dioxide), CI15850 (D&C Red 6 Na.Salt), CI15850 (D&C Red 7 Ca Lake), CI15985:1 (FD&C Yellow 6 AlLake), CI19140:1 (FD&C Yellow 5 Al Lake), CI45410 (D&C Red 28 AlLake), CI77491 (Iron Oxide Red), CI77492 (Iron Oxide Yellow), CI77499(Iron Oxide Black), CI77742 (Manganese Violet), CI77891 (TitaniumDioxide).
____________________________________________________________________________


Va recomand sa cititi si opiniile clientilor si calificativul pe care il acorda acestui produs, este o forma de documentare suplimentara!

Inainte de a va spune impresiile mele in legatura cu NYX Soft Matte Lip Cream, iata cateva fotografii  pentru a va forma o parere despre cum arata acesta pe buze:

* Imediat dupa aplicarea pe buze:


* La cca 15-20  minute dupa aplicare:


V-am mai mentionat despre folosirea acestui  produs si in alte postari ale mele; aici si aici puteti vedea cat de bine ma avantajeaza nuanta aleasa!:D

Impresiile mele despre NYX Soft Matte Lip Cream, nuanta Amsterdam:

- Acest produs are o forma de prezentare frumoasa si practica.
- Aplicatorul sau este ideal, permitand o dozare si o intindere uniforma si precisa a produsului, o conturare frumoasa; eu nu am utilizat creion pentru contur buze, desi asa ar parea!
- Textura produsului este cremoasa (nici prea densa, nici lichida), foarte fina; aluneca neasteptat de usor pe buze, da lejeritate aplicarii.
- Produsul este pigmentat, are putere de acoperire, iar nuanta e deosebita - un rosu cu tenta coral.
- Are o aroma placuta, vanilata, putin prea intensa pentru gustul meu!
- Se "usuca" pe buze la cca 15 minute dupa aplicare, fara a crea senzatia ca "strange", lasandu-le acel aspect mat, pudrat, matasos, neted - foarte interesanta senzatia; buzele raman colorate, ca "pictate"!:) Veti rade de mine dar imi asum riscul si va marturisesc ceva:  ma fascineaza atat de tare faptul ca am buzele perfect rujate si, cu toate acestea, nimic nu se ia de pe ele, incat, mai mereu cand il folosesc, dupa uscare, apas usor buzele pe incheietura bratului ca sa constat cu satisfactie si cu incantare de copil, ca pentru prima data, ca "uite, nu se ia"!:))
- Rezista cateva ore, timp in care va arata impecabil -  cu conditia sa nu-ti musti buzele! Consumand lichide, nu raman urme pe pahar; daca vei servi masa, se va pierde din produs, e firesc, va necesita reaplicare.
- Doua aspecte pot reprezenta impedimente: 
 * faptul ca e necesara aplicarea prealabila a unui balsam de buze! Dar, credeti-ma, merita "efortul"! Eu dau cu balsam cu ceva timp inainte (macar 15 minute), il las sa actioneze si absorb surplusul  acestuia  folosind un servetel, chiar inaintea aplicarii rujului...
* nu se curata uniform de pe buze in momentul in care incepe sa se "piarda" ci se ia  din partea centrala, ramanand pe margini; bineinteles ca se poate retusa!

Concluzionand: 
Pe mine ma farmeca atat de mult aspectul pe care il confera buzelor, nota usor retro pe care o creeaza machiajului (asa il percep eu, poate datorita nuantei Amsterdam), maniera in care devine mat dupa aplicare, senzatia unica pe care o am purtandu-l (senzatie pe care nu am intalnit-o la alt produs pentru buze) incat il recomand calduros! Eu imi mai doresc si alte nuante ale produsului, neaparat!!!:) Ma tenteaza Sao Paolo ori Milan (ca nuante de roz) sau Stockolm (ca nuanta de nude).

Puteti gasi acest produs pe site-ul Makeup Shop, la un pret de 27 lei. E prima data cand primesc produse spre testare de la ei insa colaborarea noastra este veche, in sensul ca am dat mai multe comenzi pe acest site cu mult timp inainte de a face parte din blogosfera; intotdeauna i-am recomandat caci au fost seriosi si au dat dovada de profesionalism.

Fetelor, sper ca va este util acest review...Astept opiniile voastre!

Voi ati folosit acest produs? Ce impresie v-a lasat?
Ce nuanta de NYX Soft Matte Lip Cream v-ar ispiti?

Pupicei, dragelor!:)
                                                                                                                                       Ilda
Lavender Thoughts to you



 

Blog Template by YummyLolly.com