13 mai 2013

Puzzle OOTD: Mix - Dark lace and floral ethno influences

Hello, girls!

Fotografiile din aceasta postare erau sortite sa stea la naftalina! Sunt facute in a treia zi de Pasti, dimineata, inainte de a pleca la scoala; "fotograful" care ma iubeste era acasa dar, din pacate, "modelul" era cam uracios,  somnoros si cu apatie de start pentru a relua activitatea fireasca -  deh, ca dupa sarbatori! Deja "clasasem" cazul, aveam de gand sa uit de poze caci nu-mi placuse deloc rezultatul; apoi, intr-o dispozitie relaxata, mi-am zis: O data am ocazia sa dau cinstea pe rusine! So...why not?! Let it be!:))

De-acum, va las pe voi sa judecati! Sa-mi spuneti ce va place, ce nu va place, ce ati fi schimbat, ce alta viziune ati avea!

Puzzle pieces:











Sa reintregim imaginea... A shy girl care nu avea deloc chef sa fie pozata!:P
Si-un sot inalt care a uitat ca trebuie sa surprinda cadrele de jos!:)) Il vedeti, nu?!



Astept parerile voastre! 
Ce spuneti despre aceasta tinuta?
Toate ca toate, dar aveti grija ce afirmati in legatura cu bluza - e primita in dar de la dragul meu (de 8 martie, nu oricand!)!:)

Hug and kisses!:)
See you!

                                                                                                                                         Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com