28 mai 2013

Meloman pentru o zi (9)

Clapele pianului sunt albe şi negre, însă în mintea noastră răsună ca o mie de culori.                                                                                                                      (Katie Melua)


Buna dimineaaataaa!:)

Stiti ca la sfarsit de saptamana, sambata, e 1 Iunie?:)
Ei bine, eu m-am gandit sa dedic postarea aceasta copilului meu, fetitei mele iubite!


Va fac o surpriza: Dia va fi protagonista cantarii de azi.
Sper ca filmuletul va va bucura si ca o veti aprecia, rasplatindu-i  astfel munca pe care o depune, exercitiul, vointa  si tot ceea ce implica studiul pianului (care, credeti-ma pe cuvant, nu e deloc  usor! am realizat acest lucru observand si constatand  la propriul copil , nu imi inchipuiam ca poate fi atat de complicat - desi am studiat vioara timp de cinci ani,  in perioada liceului)!

Auditie placuta!:)

Menuet - J. S. Bach



Sper ca v-a placut  scurta reprezentatie muzicala!:)

O zi cat mai frumoasa va doresc, luminata de zambete de copii!
Pupicei cu drag! 
                                                                                                                                         Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. La SoriN se reunesc toate melodiile melomanilor, el e initiatorul acestei minunate idei  de postare. Va recomand sa  ii faceti o vizita, ascultati astfel si alte alegeri muzicale!




Recomandare pentru bloggeri Dacă doresti să participi,  publică pe blogul tău  o melodie preferată de care tocmai ti-ai amintit si vrei să o impartasesti cu noi si inscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!




 

Blog Template by YummyLolly.com