25 apr. 2013

Super Sweet Blogging Award

Buna, dragelor!:)

Am avut astazi o mare pofta de dulciuri si sunt doua fete care se fac "vinovate" pentru acest fapt!!!:))
Alina si Claudia m-au nominalizat pentru acest premiu si le multumesc frumos! Girls, you're so sweet!:)


Reguli ce trebuie respectate:
  • Fa o vizita si multumeste blogger-ului care te-a nominalizat!
  • Raspunde intrebarilor "super dulci"!
  • Nominalizeaza 13 blogguri, creeaza un link in post si anunta printr-un comentariu lasat pe respectivele bloguri!
  • Copiaza si posteaza premiul pe blogul tau!
Iata si intrebarile, urmate de pofticioasele mele raspunsuri!

1. Biscuiti sau tort?
Tort!!! Sau tort de biscuiti! Mi-e foarte usor sa aleg...:)


 2. Ciocolata sau vanilie?
Fara ezitare, ciocolata! Sunt o ciocoholica, fara leac! Nu concep viata fara ciocolata (e un pacat, stiu!)...


3.Care este gustarea dulce preferata?
Hmm, let me think! Pai, de fapt, e simplu: ciocolata sau orice desert care o contine!:))

4. Cand ai super pofta de dulciuri?
Mai mereu; rar se intampla sa am perioade "normale"...


5. Daca ai avea un nickname dulce, care ar fi acela?
Heidi!:)) Si nu e vorba despre "fetita muntilor"...:P


Acum, nominalizarile! Mi-a fost greu la celalalt premiu cand aveam 15 optiuni, acum s-au redus la 13! Sa vad cum o scot la capat! Va spun asa: sa nu cumva sa va suparati (fie ca sunteti, fie ca nu sunteti in listoaca), stiti ca va iubesc!

Cele 13 nominalizate sunt...
Gabriela
Simona
Aurora
Alina Anghel
Diana
Cristina
Ana
Deena
Mihaela
Zadin
Miuri
Miu Miu
Monica

A sosit premiul acesta la momentul potrivit; imi doream sa interactionam, am atat de multe de scris...Dar, stiti cum se intampla: fie nu-i timp, fie nu e momentul potrivit, fie exista acestea dar ai mintea cam prea "libera de cuvinte"!:))

Vreau sa pregatesc preferatele lunii aprilie, sa va arat cat de mult m-au bucurat doua fete absolut extraordinare (pe care le cunoasteti!), rubrica despre produse consumate in ultima perioada, postarea de duminica "Happy moments", review-uri la produsele Nyx pe care le testez, review-uri pentru alte produse...

Dar vine vacanta curand! Pff, cate mi-am propus si pentru vacanta!!! Scoala nu prea ma va lasa sa uit de ea insa, in ordinea prioritatilor, le rezolvam pe toate, ia sa vedeti voi!:)


Pupicei, fete dragi!
Ne vedem cat de curand posibil...:)
                                                                                                                                              Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com