9 apr. 2013

Meloman pentru o zi (2)

Hello, ladies!:)
Ce-ati spune de un zambet si de ceva muzica?!


Stiti de la prima postare pe aceasta tema ca eu mi-am luat libertatea de a o adapta stilului meu de femeie-Rac, in sensul ca am decis sa aleg mai multe melodii, nu doar una!

Voi selecta intamplator cateva cantece, fara sa stau prea mult pe ganduri; iata care sunt primele cinci care-mi vin in minte - ca sa aveti de unde alege!:D

Toate-mi plac mult insa  melodia Giannei Nanini am ascultat-o "obsesiv-compulsiv" atunci cand am descoperit-o...:))

Let's enjoy the music!!!









Sunt curioasa...Care dintre aceste piese muzicale e pe placul vostru?:)

La SoriN gasiti mai multe!


Sa aveti o zi de marti in care sa va lasati purtate pe aripile muzicii!!!
Kisses!!!


Recomandare
Daca doresti sa participi, publica pe blogul tau o melodie  preferata de care tocmai ti-ai amintit si vrei  sa o impartasesti cu noi si inscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!

                                                                                                                                   
                                                                                                                                     Ilda
 Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com