10 apr. 2013

A page from my diary (2): Just a perfect day...

Buna, dragele mele!

Imi plac la nebunie zilele cu soare - soare pe cer, in suflet si pe chip; zilele in care iti propui o multime de treburi, reusesti sa le rezolvi si, ca bonus, te mai si relaxezi! Sunt convinsa ca si voua va plac astfel de zile...

Saptamana de vacanta - eu si Dioaca, doar noi suntem scolarite (tati nu beneficiaza :P, si-a incheiat studiile);  ne-am trezit la 07:30, ora matinala!

Mama: Toaleta de dimineata, olecuta de sulemenire (n-oi speria pe nimeni, imi asum riscul!).
Fata:  trezita cu sosele si momele, revoltata ca se indrazneste asa ceva (stia de cu seara ce planuri avem, sorry!), s-a imbracat... bombanindu-ma (mamele sunt bune si la asa ceva, printre altele!).

Masina, vrruumm, vruumm...Muzica! Ne mai dam pe brazda!
Centru de analize medicale; ne trebuie un exudat naso-faringian (cere scoala; daca-i musai, cu placere)! Prezentam bilet de trimitere luat ieri  de la medicul de familie. Inutil, din pacate!  Romania...asigurari de sanatate, nu sunt fonduri, ma pot programa pentru luna viitoare - magarie, nu oferta! Telefonez la alt centru de analize, aceeasi poveste...:(

Cuget; analiza costuri-beneficii; concluzie: chiar daca nu ne curg banii din buzunare, sunt nevoita sa platesc (50 lei!)- imi trebuie rezultatul curand , la reluarea cursurilor, nu peste o luna; nu am cum sa ajung in perioada cursurilor scolare, nu-mi duc copilul fara sa fi baut apa, fara sa se spele pe dintisori de n ori sperand ca au ei fonduri!!! Sa depasim momentul "jenant" pentru tara, costisitor pentru noi - platitori de asigurari de sanatate; da, din salarii! Don't worry, be happy -  misiune indeplinita! Pustoaica, tot cu reclamatii : nu a fost doar "gadilata" in gat si in nas, asa cum i-am povestit :P, ci a  fost "deranjant" chiar! Mamma mia, cat de pretentioase sunt fetele astea!:))

Naravasa a fost imbunata mergand la parc...
Dimineata, ora 9; soarele zambind (nu ranjind!); apa Borcei mare (relativ curata); o fata alergand, doi batranei intelegand, noi doua bucurandu-ne!:)
Am privit, am ascultat, am mirosit, ne-am hlizit, am povestit,  am tacut, am imbratisat un copac, ne-am plimbat dar am si "incercat" mai multe bancute.Pomii ninsi de floare, liniste sau zgomote placute, oameni calmi si relaxati, mult echilibru si energie pozitiva! Sa tot fie astfel de momente! Relaxare...si bucuria de a fi!

*Apa, ramai in matca, nu-i locul tau pe faleza!

*V-am spus doar!:)) Hlizeala, de cornuta...avem clame voluminoase pe sub cusma!:))

*Cine cumpara o barca?!:)

*Fitze, figurite... si iar hlizeala!

*_Buna ziua, domnule melc! La cat ati plecat de-acasa de-ati ajuns asa devreme in parc?!

*"Un copac cu flori"...va amintiti cantecul?

*Copacii ofera multa energie pozitiva; iti dau si tie cu conditia sa-i imbratisezi!:)

*Hop si io!:P

*Aceste doua fotografii sunt facute cu gandul la voi, pentru voi...pe cuvant de onoare!


Biblioteca judeteana...ieri am fost la sectia copii, azi la sectia adulti; oooo, ieri, la sectia pentru copii, am simtit o tristete profunda vazand in sediul bibliotecii, printre atatea carti, mese cu calculatoare la care copiii...se jucau! Spuneti voi daca asta nu e trist! In sala de lectura a bibliotecii ,copiii (vreo 5 la numar) se joaca la calculator!!! E lumea cu susul in jos! Daca gresesc, va rog sa ma contraziceti cu argumente, m-as bucura sa ma convingeti! 

*Before...

*...and after!

*"Prada de razboi"...Mai mult pentru dragul meu luate, eu doar ce am inceput "Memoriile unei gheise"; ma tenteaza cele doua carti ale lui Plesu! Am intrebat de "Exercitii pentru echilibru" a lui Tudor Chirila, nu o au (deocamdata, sper!)...

Fara pretentii fashioniste si nici de stil, cateva detalii outfit (primesc cu bucurie orice observatie/opinie constructiva)!




Obiectiv: magazin de pantofi...adjudecat o pereche (erau in plan); si inca o pereche (nu-s normala, iubi o sa dea molcom din cap, astia nu erau prevazuti; nu-i nimic, e pe datorie, ca si cum ar fi gratis; si-apoi, detaliu semnificativ: sunt pantofi nemtesti antistres!:P)
(Sac, sac, sunt secretoasa si nu vi-i arat!Dar...stati pe-aproape, se pregateste (singura!:)) ) o postare cu noutati...)
Biiinee, biineee, hai sa nu fiu rea si sa va arat ...un preview!:) Piele intoarsa, albastrul denimului clasic, bine lucrati/finisati, foarte comozi, yyyeeeiiiii!!! :D




Posta...punem un colet! Tanti ne sfatuieste sa nu ramanem la un singur copil; prea comozi, prea egoisti  in aceasta privinta,  prea cu sufletul la gura...ne oprim la unul; unul si bun, ca-i al nostru doar!!!:)

Hipermarket, de-ale gurii...Ar fi culmea sa pozez sacosele!:P

At home..."
"Hai sa desenam!"
" OK"
Eu am vrut acuarele, copilita doar creion; ascult si ma supun! Sa stiti ca deseneaza bine, poate va arat intr-o zi niste desene de-ale ei!:)

Gata, fugim la masa! Pofta buna tuturor!
Vedem ce-om mai face apoi...
La ora 17 avem programare la medicul de familie pentru vaccin!:P

Atat, fetelor, doar ganduri...de-ale vietii!
Sper sa aveti o zi cu-adevarat frumoasa si sa va bucurati de viata!:)

Va las cu o melodie...alegere previzibila, de altfel!



                                                                                                                                          Ilda
 Lavender Thoughts to you



















 

Blog Template by YummyLolly.com