31 mar. 2013

Preferatele lunii martie + Update

Buna, fetelor!:)
Maine e 1 Aprilie! Ati pus la cale vreo pacaleala pentru cineva?
Eu mi-am suparat atat de tare mama cu o astfel de pacaleala (se intampla in adolescenta) - o pacaleala pe care eu o credeam a fi geniala(!!!),  incat am ceva "sechele" :)) si nu prea mai pregatesc pacaleli...
Oricum, sa fiti pe faza intreaga zi caci nu se stie cine v-a "copt" o pacaleala!:)) 

Sa revenim, totusi, la subiectul postarii: preferatele lunii martie! In mare parte, au ramas cele din luna trecuta astfel ca pe acelea nu are sens sa vi le mai prezint. Exista cateva mai recent/mai putin recent intrate la care am apelat foarte des in luna ce s-a incheiat...

*Produse de ingrijire - par, ten, corp!
-"fratii" Anian :)) -  in continuare, sunt foarte multumita de cele doua produse; spray-ului pentru activarea buclelor i-am facut   review  aici!

 - lotiunea micelara Ivatherm a inlocuit-o pe Bioderma Sensibio (asa a fost conjunctura), mie-mi place mult si aceasta;
- de la o revista glossy am avut cadou doua mostre Mario Badescu: Cellufirm Drops si scrub-ul facial, ambele mi-au lasat impresie buna!

- un gel de dus si un body butter cu o textura lejera, fresh - reconfortante  indiferent de dispozitie! Sssttt, va spun un secret: le am de la Anda; da, e vorba despre Anda care ne e atat de draga tuturor!:)
- gelul de dus si body scrub-ul Sabon, le voi face review; mai ales cel din urma, pare preparat de maini divine!


- parfumul Rare Gold - Avon si Moment de Bonheur - YR, deodorantul Tendre Jasmin; acestea sunt aromele ce mi-au dat aripi parfumate in luna martie!

- doua oje folosite frecvent in ultima perioada: Farmec 13 si Farmasi 71 (pe aceasta din urma am primit-o de la Gabriela, la un giveaway)!

* Produse cosmetice:
- mascara Noir G Complete D'Exception - Guerlain (review aici) - I know, I know, too expansive; dar m-a fermecat, are si cu ce!:)) UPDATE-ul despre care anuntam in titlu este chiar la review-ul acestui rimel! Fotografii comparative: Guerlain vs. Maybellinne!
- rujul Nyx in nuanta Heredes mi-a insotit si mi-a hidratat  frecvent buzele (swatch pe buze, aici)...

 *Accesorii:
- inelul cu piatra de jad - a fost al mamei (are, pentru mine, o incarcatura pozitiva ce nu poate fi redata in cuvinte) si aceasta pereche vesela de cercelusi!

* Preferate...de suflet:

- Faptul ca voi sunteti alaturi de mine si ca lasati aici o particica din timpul vostru liber, din gandurile si sufletele voastre, faptul ca-mi dati atata curaj,  incredere si bucurie prin feedback-ul vostru, prin vizita pe acest blog!  Va multumesc pentru asta, fete dragi! :)

- Narcise si zambile; au un parfum ametitor...Le-am primit sambata seara de la o pustoaica frumoasa, cu plete aurii! :D E un copil bun si nu se va supara ca le impart cu voi...dar din dar se face Rai!


Sper ca maine sa aveti o zi funny, cu pacaleli simpatice si, apoi, sa fie urmata de o saptamana reusita!

Ahh, era sa uit:
Care-s favoritele lunii martie pentru voi? Preferinte comune avem?:)

Kisses!
                                                                                                                                            Ilda
Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com