20 mar. 2013

NOTD: An amazing sky, a blade of grass...

Buna, fetelor!

Mi-am ingrijit unghiutele si oja catre care s-a indreptat primul meu gand a fost una dintre cele primite la un giveaway organizat de o fata minunata,  Gabriela .

Nu aveam nimic similar in cutia cu lacuri de unghii, eram nerabdatoare sa o incerc, iar vremea asta atat de capricioasa m-a inspirat sa pregatesc acest NOTD; nuanta metalizata de gri-albastrui a ojei ma trimite cu gandul la un cer inghetat; am vrut sa-l "imblanzesc" c-un coltisor de iarba...:)

Iata fotografiile! Primele doua sunt cu blitz, urmatoarele fara...






Si... vedetele zilei!!!:)
* Wet'n Wild, nuanta Rain Check/Ciel surprise; de mentionat ca exista cativa stropi de bleu in aceasta mare de argint, iar camera mea foto s-a incapatanat sa nu-i surprinda !
* Nyx, nuanta Sea of Cortez!



M-ar bucura mult sa-mi spuneti parerea voastra despre manichiura mea!

O zi minunata va doresc, presarata cu zambete!:)
Pupici!
                                                                                                                                     Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. Nu uitati, am mare nevoie de sustinerea voastra in campania vALLuntar! Un scurt comentariu la aceasta recenzie inseamna foarte mult - ma poate ajuta sa plantez un copacel, poate fi cumulat cu alte comentarii pentru "un bonus" de copacei!!! Multumesc!

                                                                                                                                        


 

Blog Template by YummyLolly.com