18 mar. 2013

Last months HAUL...(2)

Zilele trecute v-am prezentat, in prima parte a acestei postari, produse cosmetice si de ingrijire ...Am revenit pentru a-mi da "restantele", caci va povesteam ca am si cateva haine cumparate sau primite cadou in primele trei luni ale acestui an...
Mai putine vorbe si mai multe fapte - in acest caz, fotografii si bla-bla-uri :))...

Cum m-a subjugat nebunia "animal print", m-a incantat ideea de a cumpara o rochita cu o croiala simpla, care se asaza foarte bine, e comoda si versatila; si pentru ca pretul sau era de doar 25 lei, nu am rezistat ideii de a cumpara aceeasi rochie in miniatura (pentru Dia-Papadia) - m-am gandit ca o va face fericita sa avem rochii "precum surorile" si ca ne putem costuma amandoua in feline la balul mascat al scolii (acesta va fi organizat in luna aprilie)- adoptand niste accesorii si un machiaj potrivit, desigur!



 Si doar un preview (fara machiaj, fara a tine cont de dezordinea din casa :P) - fetele-s taaare fericite ca au rochii noi!:D


Un outfit simplu, in care m-am simtit foarte bine!



Trecem la o alta rochie, primita cadou; o persoana foarte draguta a croit-o si a cusut-o special pentru mine, fara masuri, fara nimic; mi-a facut surpriza!!!



Mi-e tare draga rochita, e vesel imprimeul, materialul are tinuta si "greutate"...
Iarasi un outfit simplu, cu mici variatiuni pe aceeasi tema; scuzati calitatea fotografiilor! :blushing




O fustita la care iubesc atat modelul cat si materialul si culoarea dulce, primita in dar de la o persoana draga (o colega si o buna prietena de la care am invatat sa fiu mai indrazneata:D)...


V-am prezentat relativ recent, aici, un outfit cu aceasta fustita (petrecerea de 8 Martie)!

O bluzita din dantela neagra care are cusute, in stil popular, niste flori colorate (primita cadou)! Recunosc ca, initial, nu a fost dragoste la prima vedere; am avut retineri in privinta ei; apoi, m-am gandit ca poate arata foarte bine cu jeansi si niste sandale vesele, cu platforma! Daca aveti voi idei/sugestii in privinta altor combinatii, v-as multumi, mi-ar fi utile!

 Unele detalii...



Un ultim lucru:  un set format din bratara si cercei, foarte delicat! E tare dulce, e suava  nuanta sa!


Va astept cu nerabdare comentariile, stiti ca ma bucura parerile, recomandarile, gandurile voastre, inseamna mult pentru mine si va multumesc ca lasati aici, prin acest feedback, o particica din sufletul si din timpul vostru!

V-a  placut ceva din ceea ce v-am prezentat?

Kisses, girls!
See you!:)

P.S. Am mare nevoie sa-mi fiti alaturi in campania vALLuntar! Puteti face asta scriind un comentariu, cat de mic, aici ; indiferent de ceea ce doriti sa transmiteti, e important numarul comentariilor! Plantam copacei impreuna, ganditi-va cat sunt de frumosi si cata nevoie avem de ei!
Multumeeesc!!!:)
                                                                                                                                  
                                                                                                                                       Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com