22 mar. 2013

16 rujuri Nyx - review si swatch-uri

Hello, girls!
Sunteti pregatite pentru o postare colorata si "buzata" nevoie mare?!:))

V-am pregatit un review si "swatch-uri pe buze" (pe Monica - minunata  Pisica Albastra am citat-o, ea e "de vina" pentru aceasta postare si ii multumesc!:D) la toate rujurile Nyx  (Nyx Round  Lipstick) pe care le am - 16 la numar! A nu se deduce ca sunt colectionara de rujuri, n-am avut nicicand spirit de colectionar! Dar , pentru aceste rujuri , am avut si am o pasiune teribila! O parte dintre ele le am de pe cherryculture (nu ma intrebati cate, nu mai stiu, poate stie Ionny, ii multumesc si ei!), iar celelalte sunt de pe makeup-shop (imi place site-ul acesta!)...

De unde atata pasiune?! E simplu, o combinatie de factori...Aici intervine parerea mea despre aceste rujuri:
- sunt cremoase si, realmente, hidratante;
- au o rezistenta rezonabila pe buze (fireste ca, daca ai mancat sau ai consumat lichide, va trebui sa reaplici daca vrei sa ai rujul uniform distribuit pe buze!);
- sunt pigmentate, unele dintre ele chiar uimitor de pigmentate;
- se gasesc intr-o mare varietate de nuante (mi-as dori ca site-ul din Romania, mentionat anterior, sa aduca o oferta mai bogata);
- baza fiecarui ruj este din plastic transparent ce contine un material cauciucat intr-o nuanta identica celei a rujului, astfel ca poti alege cu usurinta culoarea dorita (asta in cazul in care nu asociezi deja denumirea , scrisa pe capac, cu nuanta din interior!);
- daca te documentezi temeinic inainte de a achizitiona, nu ai cum sa ai surprize in privinta nuantei sau a faptului ca unele sunt mate (majoritatea!), altele sunt sidefate;
- raportul calitate/pret este unul excelent (din punctul meu de vedere);
- cu ceva vreme in urma, erau greu de procurat, dar acum exista mai multe posibilitati!
Chiar nu am ce sa obiectez la aceste rujuri, e evident ca-s indragostita de ele! Poate fetele care se pricep in ceea ce priveste ingredientele si tin cont de acest aspect ar putea sa aduca unele completari...

Si-acum, sa inceapa parada!!!
Enjoy, girls!!!:D
Texturile mate! Le-am grupat (pe cat posibil) pe nuante:

* Pink/Berry !
- Thalia, Milan, B52, Paris, Louisiana, Doll:



 THALIA:
 MILAN:
 B52:
 PARIS:









LOUISIANA:










DOLL:










* Nude/Brown!
- Fig, Frappucino, Heredes, Perfect, Uranus:



FIG:









FRAPPUCINO:










HEREDES:










PERFECT:










URANUS:











*Red/ Cherry!
- Electra, Black Cherry:




ELECTRA:











BLACK CHERRY:








 












Texturile sidefate! 
- Peach, Saturn, Celelebrate:




PEACH:









SATURN:










CELEBRATE:










Cred ca intuiti ca am muncit mult pentru aceasta postare, dar m-a mobilizat si m-a motivat gandul ca va fi utila si o veti aprecia!:)

Am unele precizari  inainte de a incheia:
- nuanta pielii arata diferit in fotografii, eu le-am ales (din n poze)  pe acelea care reflecta cel mai bine culoarea rujului!
- buzele mele nu sunt puternic vascularizate, natura m-a inzestrat cu niste buze "palide" !:)) :P
- rujurile care nu au vrut sa "colaboreze" cu camera si n-au iesit la fel de frumoase ca in realitate: Milan ,o nuanta frumoasa de roz inchis, cuminte, bland; Frappucino e o nuanta de nude grozava, arata mult mai bine decat a reusit camera sa redea; Peach, in schimb, ne pacaleste prin denumire caci asa se prezinta cu-adevarat:  evident, nu e deloc piersica!:))
- Black Cherry este singurul pentru care am postat doua swatch-uri, astfel se observa ca poate arata mai light aplicand mai putin sau, daca aplici fara parcimonie, efectul este mai hard :)),  gotic; depinde ce rezultat  vrei sa obtii!
- nuantele mele favorite : Milan, B52, Doll, Frappucino, Heredes, Celebrate, Peach (pe acestea le port frecvent!); Perfect, Electra si Black Cherry (pe acestea le port mai rar!); restul nuantelor - fie nu ma avantajeaza, fie nu sunt pe gustul meu - le port rar sau le combin (cand am timp) astfel incat sa-mi fie pe plac si sa ma reprezinte!

Daca aveti intrebari, va raspund cu drag!
Sper din toata inima ca v-a placut postarea si ca o considerati utila!

Din tot ceea ce ai vazut, care-s nuantele pe care tu  le preferi  la aceste rujuri?  
Ai in trusa ta rujuri Nyx?
De-abia astept sa aflu!:)

Pupicei!
Weekend insorit va doresc (macar pe chip si in suflet, daca nu e posibil si pe cer)!

                                                                                                                                      Ilda
Lavender thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com